آیا هیچ راهی برای درمان مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با سرم کراتینین 4.8 وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هیچ راهی برای درمان مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با سطح کراتینین 4.8 وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم، سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است. سپس برای افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 4.8 می باشد فرصت آن را معکوس وجود دارد؟

به عنوان یک نوع از سمت محصول سوخت و ساز بدن عضلانی، کراتینین توسط عوامل بسیاری، از جمله سن، جنس، نژاد، توده عضلانی و عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار. مردان بزرگسالان با هیچ بیماری کلیوی داشته 0.6-1.2mg کراتینین / DL، در حالی که 0.5-1.2mg / DL برای زنان بالغ. کسانی که بیماری کلیه ندارد نیز ممکن است سطح کراتینین بالا با خوردن مقدار زیادی از گوشت و یا انجام ورزش به ساخت عضلات را تجربه کنند.

معمولا، زباله مانند کراتینین توسط کلیه ها ما مرخص خواهد شد، پس از آن آسیب دیده، سطح کراتینین اراده می رود بالا.

آیا کراتینین سرم 4.8 برگشت؟

در درمانگاه، کراتینین 4.8 در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی است. با کمک درمان مناسب و رژیم غذایی مناسب است، هنوز فرصت آن را معکوس وجود دارد.

رایج ترین راه برای کاهش سطح کراتینین بالا است که بعضی از داروها یا روش های گرفته خواهد شد برای از بین بردن علائم. اما هر دو از این روش موثر نیست. بنابراین نکته کلیدی این است که به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین کراتینین اضافی خواهد شد خارج از بدن فیلتر شده است. در مرحله 3، بیماری بیشتر احتمال دارد که با درمان مناسب این سایت متعلق به می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه می شود.

این درمان می تواند مشکل کلیه در یک راه طبیعی تر را حل کند، که میانگین است، می تواند بیماری کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه فعلی. با این بیماری به خوبی می رود، سطح کراتینین بالا کاهش خواهد شد. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد راه هایی برای درمان بیماری کلیه و یا نیاز به هر گونه در درمان آن، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1398.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، بیماری مزمن کلیه، سطح ceatinine بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: